Film - Sydney White.


Jag såg på Sydney White för ungefär ett halvår sedan med Amanda Bynes i huvudrollen som Sydney White.

Handling:
En vacker ny elev på college försöker gå med i samma systerförening som hennes mor en gång var med i men efter att ha upptäckt att föreningen har förändrats kraftigt med åren finner Sydney en ny fristad hos sju utstötta. Med hjälp av sina nya vänner inleder hon arbetet med att förändra skolans hierarki.

Kommenter:
Den är en jättebra ungdomsfilm! Amanda Bynes är en av mina favoritskådisar och i denna filmen är hon riktigt bra. Det kanske är hennes bästa roll hittills? Det är svårt att förklara varför jag tycker om denna filmen. Det finns en skitsöt kille som Sydney sedan blir ihop med! Haha. Slutet är underbart, säger jag bara! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=kHrbRriGQO4

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Älskar den där filmen den är riktigt bra! :D

2008-09-28 @ 18:25:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0