Rubriker är onödiga att ha.

Hej!

Inget speciellt hände idag faktiskt. Eller jo, jag träffade en trevlig kille på lunar för några dagar sedan. Vi började prata ganska mycket idag. Jag var på café 019 i kväll med mina kompisar idag och där satt jag vid datorn en liten stund och pratade med Jimmy, som han förresten heter, på msn. Han är en verkligen trevlig och riktigt gullig kille, haha. Jag fick hans mobilnr och så. Vi började smsa lite. Han kallade mig sötnos och så. Gulligt! Hoppas att den här gången håller vi kontakt, som jag aldrig gjorde med andra killar jag träffade på internet. Jag vill ju ha en pojkvän just nu. Haha. Jag orkar inte berätta detaljer, haha. Men som sagt så är Jimmy riktigt trevlig. Kanske den killen jag söker efter? Hoppas det iallafall...

Nu ska jag gå och sova. Är rätt så trött. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Sofia

Lycka till ;)

2008-09-25 @ 07:20:37
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0