Film - Red Eye.


Sedan såg jag på Red Eye med Cillian Murphy och Rachel McAdams
i huvudrollerna som Jackson Rippner och Lisa Reisert.

Handling:
I väntan på ett försenat flyg träffar Lisa den charmiga främlingen Jackson. Tillsammans får de tiden att gå tills planet äntligen ska lyfta. Av en slump visar det sig att Lisa och Jackson sitter bredvid varandra på planet. Men så snart planet lyft visar Jackson en annan sida. Hans plan är att utöva utpressning på en rik affärsman, med hjälp av Lisa, och med hennes far som gisslan...



Kommenter:
Den är en jättebra och spänning film. Båda Cillian och Rachel gjorde två riktiga bra roller i denna filmen. Rachel är nämligen en av mina favoritskådisar, hon är en verkligen bra och fin skådis. Det finns inte så mycket att skriva om denna filmen. Jag är ju inte direkt så bra på att kommentera, haha. Men jag kan iallafall skriva att jag älskar denna filmen mycket. Så bra och samtidigt spänning. Det är tack vare Rachel McAdams. Hon gjorde hela filmen så bra. Filmen rekommenderas!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=TAFDHyH8buQ

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0