One Tree Hill 5x09 - For tonight you're only here to know.


One Tree Hill 5x09:
For tonight you're only here to know.
Haha, det avsnittet är grymt bra! Haley, Brooke, Peyton, Lindsey och Mia blev inlåsta i bibblan. Såå roligt!!! Jag bara skrattade och skrattade. Men det hände också att jag blev ledsen då och då när Peyton och Lindsey bråkade. Om Lucas och allt annat osv. Att de inte gillade varandra och så. Och jag grät nästan när Lindsey berättade om sin pappa för Peyton. Det var så sorgligt! Skönt att det löste sig till sist mellan Peyton och Lindsey i slutet. Och jag blev så glad när jag såg Tim. Det är längesen han var med i OTH, han var med sist i säsong 2. Nu är det säsong 5. Vad snabbt tiden går! Han kom med pizza som tjejerna beställde från internet för att kunna komma ut från bibblan. Haha, när dörren var på väg att stängas började Brooke springa för att stoppa det men Tim kramade henne för han trodde att hon sprang för att krama honom. Men egentligen inte, haha! Jag skrattade så. Och det är coolt att Tim är gift med Bevin. Och att de har en son ihop som heter Nathan. Nathans och Haleys son James var så jävla söt idag båda på basketplanen och i omklädningsrummet! Jag önskar att han vore min son. All right? Jag gillar verkligen Quentin och James ihop! OCH jag hatar Carrie!!! Jag längtar tills nästa avsnitt trots att jag har redan sett det! :P

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Lotta

haha jaa. för läskigt! :p zz.

2008-09-07 @ 21:06:56
URL: http://naturelle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0