One Tree Hill <3

Hej på er sötnosar!

Hela helgen hos Ida har varit jättekul. Vi tittade på några skräckfilmer och somnade sent. Jag orkar inte berätta detaljer, haha. Kanske imorgon, eller jag vet inte. Men jag ska ladda upp bilderna som jag tog på helgen på min bilddagbok, som ni sen får se. Eftersom jag har inte med mig min USB. Jag har glömt den hemma i Småland. Så ni får vänta tålamodigt två hela veckor. Jag beklagar, haha.

Idag åkte jag hem till fosterfamiljen. När jag var hemma så såg jag på en film som hette All The Boys Love Mandy Lane med Anson Mount och Amber Heard. En bra film. Jag ska berätta om den imorgon, för just nu orkar jag inte. Haha.

Nyss såg jag äntligen på One Tree Hill 6x03 Get Cape. Wear Cape. Fly. som kom ut på tankafett idag. Det avsnittet var så jävla sorgligt. Det är ofattbart att en person är död. Jag grät under hela avsnittet - från början till slutet. Begravningen var så sorglig och perfekt. Jag bara grät, grät och grät. One Tree Hill har många grymma bra och sorgliga avsnitt. Jag gråter alltid till nästan varje avsnitt. Oavsett hur många gånger jag har tittat på dom avsnitten, som jag har gråtit till, så gråter jag alltid lika mycket varje gång. Det är för att One Tree Hill är världens bästa program som någonsin funnits i världen! Det är svårt att beskriva hur mycket jag älskar One Tree Hill och varför jag älskar One Tree Hill. Det är verkligen svårt att förklara, ärligt talat. Jag bara älskar One Tree Hill. Det bara är så. Ni som inte brukar titta på One Tree Hill så borde ni göra det. Ni kommer varken att ångra er! Det kan jag lova er!

Och vet ni vad!? Min familj har äntligen köpt en rottweiler valp i fredags. Han ska heta Diezel. Jag är så glad!!! Jag har länge längtat efter en valp...! Han är så söt! Jag lägger upp en bild på honom på nästa inlägg.

Nu ska jag gå. God natt och sov så gott!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

såg oth idag 6x03.. fyfan jag grät jämt! ska aldrig se på den avsnitt 6x03 mer.. det är så jobbigt att tiita på den! :(:P

2008-09-21 @ 22:36:34
URL: http://beautifultess.blogg.se/
Skrivet av: m

gosh, när ja såg den grät ja ihjäl mig, mamma trodde att nått alvarligt hade hänt o de va svårt o förklara för henne att de typ va för de här avsnittet!

Den var as bra, ne den va Perfect!



ps. den senast s6e11 VAR SÄMST! kan inte fattaa att den kunde bli så dålig, ja fattade noll!



oj ja ska sluta skriva nu!

2008-11-22 @ 02:28:22

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0