Nu är man i Örebro igen.

Jag kommer bara att uppdatera en gång idag, eftersom jag har egentligen ingen lust att skriva någonting idag än att skriva hur mycket jag saknar min familj.

Jag är tillbaka i Örebro idag efter att ha varit hemma hos min riktiga familj i Vaggeryd. Det är trist att lämna dom. Jag saknar dom och jag längtar alltid hem varenda dag. Nu kommer vi inte att träffas i en hel månad, för att den 26:e till 28:e september stannar jag kvar i Örebro trots att det är min hemresedag. Jag ska ju till Stockholm med mina kompisar den 28:e. Den helgen ska min mamma ha sin födelsedagsfest - jag har dåligt samvete för att jag inte kommer att vara med. Min mamma borde ha berättat för mig innan, för då hade jag säkert väljat att åka hem istället för att åka till Stockholm. Men det är försent, eftersom jag och mina kompisar hade bestämt det innan. Men jag ska så klart köpa en present till mamma att ta med hem på min nästa hemresedag. Det lovar jag. Hon är ju trots allt min mamma som jag älskar jättemycket. Hon är världens bästa mamma!

Just nu sitter jag vid datorn och surfar runt. Jag ska snart gå. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0