Man ser för jävlig ut!

Ja, ni läste rätt!

Jag ser för jävlig ut. Fullt av äckliga finnar på hakan. Som jag lätt får trots att jag tvättar mitt ansikte varje morgon och kväll. Jag har försökt med alla produkter som finns - som jag fått tag på. MEN DET HJÄLPTE INTE HUR MYCKET JAG ÄN FÖRSÖKTE! Jag hatar hur jag ser ut. Jag hatar mitt utseende. Mitt utseende är nog det värsta som finns i hela världen. Jag har väldigt dåligt självtroende bara för det. Nu vet ni äntligen varför jag har dåligt självtroende. Det ÄR för att jag har jävla finnar. Varför finns akne egentligen??? Det har jag alltid undrat. Det gör väl ni också?

Ja, nu får man sluta klaga. Jag får ta och berätta hur jag hade det idag. Jag sjukanmälade mig inte trots att jag ville för att kunna vila ut mig. Men som jag sa igår, så är jag rädd att Britt skulle stämpla mig som skolkare. Därför kom jag till skolan ändå idag. Och så har jag dessutom ändå mått lite bättre. Det hände inget speciellt idag i skolan. Inga lektioner var inställade, trots att jag ville det. Haha. Men en dag kommer det. En dag. Kanske snart? Det kan jag tänka mig, hehe. Jag har bestämt mig idag att jag ska åka hem den 3 okt *inte min hemresedag men ändå* och den 9 okt *ja det är min hemresedag och så den 10:e är studiedag*. Den 26:e är egentligen min hemresedag, men så blir det ju inte. Jag ska ju till Stockholm den 28:e. Det är billigare att åka tåg från Örebro till Stockholm. Just därför! Det är därför jag ska åka hem den 3 okt istället för den 26:e. Hoppas ni förstår vad jag menar? Jodå, hela kvällen har jag bara slappnat av. Inget speciellt, faktiskt.

Nu ska jag gå och kika på något annat. God natt!

P.S Jag köpte äntligen till sist en aknekräm här alldeles nyss D.S

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0