Jaha...

...då är man sjuk igen. Jag har blivit förkyld. Jag hostar mycket då och då. Jag börjar få ont i halsen. Fan vad det suger att hosta, att ha ont i hals och att vara förkyld!

Sjuk.... det ordet hatar jag.


Jag som har tänkt att åka till café 019 för att vara med mina kompisar men så blev det inte. Jag ska stanna hemma istället och vila ut mig. Jag ska ta en tupplur snart. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. Om inte, så måste jag sjukanmäla mig igen. Min mentor Britt sa att om man är sjuk en gång i varje vecka så kommer hon att tvinga ta mig till sjuksköterska, för att kolla om jag talar sanning eller ej. Om att jag är sjuk. Det är jag rädd för. Jag har ju sjukanmälat mig i förra vecka och nu ska jag göra det igen imorgon. OM jag inte blir bättre!

Jag ska nog gå nu och ta en tupplur. För det behöver jag nu. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Lotta

min mentor brukar aldrig tro på mig om JAG skickar sms zz. en gång sov jag hos klara och jag försov mig. orkade inte till skolan då, hade ändå missat halva skoldagen. jag skickade att jag hade ont i huvudet. hennes svar: "krya på dig. men be din mamma skicka till mig." fan... jag fick meddela mamma och mamma zz mig. :p haha. så du kan ju alltid be mamma skicka till din mentor så att din mentor ser att du inte "ljuger" typ, för det tror jag inte du skulle göra? :p



krya på dig, igen! ;)

2008-09-15 @ 17:29:18

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0