Jag är sjuk idag.

Hej. Zzzz, jag är sjuk idag! *Urk!* Fan vad det suger att vara sjuk. Jag har ganska ont i hals och jag har hostat nästan hela natten. Det är antingen Lotta eller Sofia A som har smittat mig, haha.

Jag har sjukanmälat mig till skolan idag. Jag skickade ett sms till alla lärare jag skulle ha idag. Men jag fick veta av Sofia A att vår mentor Britt hade skrivit mig som skolkare idag, för att hon varken hade fått mitt sms fast jag hade skickat ett sms till henne. Hur kunde hon vara så jävla korkad!? Jävla kärring! Om jag ska till skolan imorgon, så ska jag fanimig skälla ut henne. Jag ska säga hur jävla korkad hon är! :@ OM JAG VÅGAR! Jag är rätt förbannad nu. Hur kunde Britt göra så här mot mig!? Hur kunde hon inte tro på Sofia A när hon sa att jag var sjuk? Så jävla korkat!

Jag ångrar att jag skrev igår att jag skulle ta en bloggpaus. Jag sa bara så, för att jag saknade ord igår. Men just nu har jag ju något att skriva om! Om att jag är sjuk och om hur korkad Britt är. Haha.

Nu ska jag gå och duscha. God natt! Det kanske är tidigt att säga det men man vet ju aldrig om jag ska sitta vid datorn igen sen eller ej!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0