Jag är hos Ida S.

Hej!

Just nu är jag hos Ida S. Jag och Sofia A ska sova över hos henne idag till söndag. Vad kul vi ska ha! Vi ska ha det mysigt och titta på filmer. Och ta massor av bilder på oss! Vi ska snart bege oss till våghustorget i stan för att träffa Clara (Lottas lillasyster) och Cecilia vid Mc Donald´s. De är här på besök över helgen. Vad kul det ska bli att träffa Clara. Det är ju så längesen vi träffades sist och så är det också roligt att träffa Cecilia eftersom vi aldrig har träffats förut. När Ida S, Sofia A och jag är på Mc Donald´s så ska vi äta där. Alltså, äta middag där. När Ida S, Sofia A och jag är hemma igen så ska vi titta på massor av filmer. Jag längtar, eftersom jag älskar filmer. Jag är ju äkta filmnörd! Haha. Jag lovar att skriva om de filmerna imorgon SOM vi har tittat på idag (som vi ska iallafall).

Nu måste jag nog sluta. Vi har typ 30 minuter kvar på oss. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: k)

svar; tacktack!

2008-09-19 @ 18:36:16
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0