Jag är arg.

Jag är arg på mig själv. Verkligen arg. Jag borde inte ha klippt mig på juni i år. Hade jag inte klippt mig så hade jag mitt långa hår nu, som jag älskade. Jag ser bättre ut i långa hår, ärligt talat.

Men det är försent nu, för att jag har rätt kort hår. Det lär ta ett halvår eller ett år för mitt hår att bli lika långt som innan jag klippte mig. Förr växte mitt hår alltid väldigt snabbt men den här gången växer mitt hår nu så väldigt långsamt.

När jag klippte mig så förlorade jag ungefär 15-20 cm av mitt hår.

Jag ångrar mig verkligen att jag klippte mig. Just nu funderar jag på att skaffa löshår.


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: k)

men, jag klippte mitt hår askort, mer än 20 cm, så :/

2008-09-05 @ 20:19:08
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0