I miss OC.

Hej!

Idag hände faktiskt inget speciellt, förutom jag fick veta att man varken kan praoa på BFP just nu. Man måste vänta minst två månader. Jag blev ganska förbannad, för efter två månader kommer jag att tvingas att gå om första året!!! Det vill inte jag alls. Om det blir av att byta till BFP så ska jag be om extra lektioner för att gå ikapp dom förstaårseleverna. Så att vi sedan kan fortsätta på samma nivå tills vi tar studenten. Det ska jag bestämt be om, OM jag ska byta till BFP. Som sagt, så får vi se hur det blir!

Idag såg jag på de fyra första avsnitten av OC första säsong, som jag laddade ned från tankafett, som jag hade missat mycket. Ärligt talat, så saknar jag OC. Jag önskar att Mischa Barton aldrig hade hoppat av. Hade hon inte det så skulle OC nog fortsätta nu. Jag funderar allvarligt på att köpa alla OC boxer. Eller så kan jag bara nöja mig med att ladda ned igen när jag vill se igen, haha. Marissa och Summer är två av mina favoritkaraktärer. Jag älskar Mischa Barton och Rachel Bilson. De är två underbara och vackra skådisar. Ryan & Marissa och Seth & Summer är båda två söta kärlekspar som någonsin gjorts i OC. Allvarligt talat, jag saknar OC för fan! Kom tillbaka, OC! Kan det bli en spinoff? Snälla? Haha.

Nu ska jag gå och kika på något annat också. God natt!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Saknar också O.C Massor!

2008-09-18 @ 21:18:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0