Film - Ghost Ship.


Idag såg jag på Ghost Ship med Julianna Margulies i huvudrollen som Maureen Epps.

Handling:
Besättningen ombord på ett räddningsfartyg, som befinner sig långt ute på Barents hav, gör en fasansfull upptäckt, nämligen resterna av en stor passagerarbåt, som förliste för mer än 40 år sedan. När räddningspersonalen väl lyckas ta sig ombord på fartyget, konfronteras man med dess kusliga förflutna och tvingas kämpa för sina liv...



Kommenter:
En jättebra och riktigt läskig film! En av tidernas bästa skräckfilmerna faktiskt. Det finns inte så mycket att skriva om den, jag vill bara skriva att jag tycker mycket om denna filmen. En perfekt skräckfilm. Och det finns vissa scener som är de äckligaste scenerna jag någonsin sett! Julianna Margulies är en bra skådis, faktiskt. Hon gjorde en riktigt bra roll i denna filmen. Denna rekommenderas!

Betyg:
4,5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=wbXcJC_fiLs

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0