En lista.

1. Jag är en stolt svensk utan att vara rasist.
2. Jag är född med dvärg-generationen i mig.
3. Jag har tre syskon varav en är flicka och två är pojkar.
4. Jag är nästan aldrig sjuk nuförtiden, förutom idag. Urk!
5. Jag tycker att jag är ful. Det är ju sant. Det är nog därför jag aldrig haft en riktig pojkvän.
6. Jag har upplevt en nära-död-upplevelse när jag var ca ett år gammal.
7. Min första kyss var när jag var 6½ år gammal. Med vem, vill jag nog inte säga!
8. Jag umgås hellre med olika människor än en och samma i flera år.
9. Jag är ganska lik Peyton Sawyer - en av underbara karaktärer i One Tree Hill.
10. Jag har aldrig träffat en kändis i hela mitt liv. Det ska bli en förändring på det, för min största dröm är att träffa en kändis en vacker dag. Särskilt de gängerna i One Tree Hill, Prison Break, Desperate Housewives och Gossip Girl. Det är min dröm.
11. Jag hatar mitt hår. Jag har provat många olika frisyrer men jag har aldrig varit så särskilt nöjd. Varför vet jag inte. Det kanske är därför mitt självtroende är väldigt dåligt?
12. Jag är ganska proffs på att komma ihåg filmtitlar och skådespelares namn.
13. Jag har alltid älskat djur. Sanningen är att jag inte klarar mig utan ett djur i mitt liv.
14. Jag föddes hörande men jag blev döv efter några månader. Jag fick vara på sjukhuset för att begå en operation, för att få tillbaka min hörsel. Men det gick inte, så jag förblev döv. Men ärligt talat, så bryr jag mig inte. Jag är stolt över att vara döv. Och jag skäms inte över det!
15. Jag känner mig ofta utanför min familj när jag är med dom. Jag känner mig nästan aldrig utanför när jag är med mina vänner. Det är då jag alltid är glad.
16. Detta är mitt favoritnummer. Jag vet inte själv varför. Det bara är så, haha.
17. Jag har inte kommit över Axess död trots att han dog för ett år, en månad och några dagar sedan. Jag hade haft honom i 9½ år jämfört med andra hundar jag hade som bara levde i cirka tre år. Det är ofattbart att han är död nu. Det känns fortfarande så tomt utan honom.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0