Barn- och fritidsprogrammet.

Hej!

Barn- och fritidsprogrammet? Jo, jag funderar på att byta linje. Just nu trivs jag inte riktigt i medieprogrammet på virginskaskolan. Så jag pratade med kurator Irene idag om att praoa på barn- och fritidsprogrammet på risbergskaskolan. Irene ska prata med någon på risbergskaskolan om vilken vecka passar dom bäst - att ansvara sig för mig då jag ska praoa där. Hoppas att det blir nästa vecka. För jag VILL praoa där nu, för att känna mig säker på om jag ska stanna på MP eller byta till BFP. Just nu är jag säker på att jag vill byta til BFP. Jag älskar ju barn och jag kan tänka mig att bli dagisfröken i framtiden. Hihi, men som sagt så ska jag praoa där först.

Ja, det är nog allt för idag som jag vill skriva om. Förresten så var jag på café 019 nyss med mina kompisar. Nu är jag hemma. Haha, det har varit en kul kväll på café 019. Jag typ bara skrattade och skrattade att jag grät till sist, haha.

Nu ska jag gå och kika på något annat. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0