Film - Wicker Park.


Idag såg jag på Wicker park med Josh Harnett och Rosa Byrne
i huvudrollerna som Matthew och Alex.

Handling:
Matthew och Lisa är oskiljaktiga. Deras passionerade kärlek går inte att ta miste på. Men så plötsligt försvinner hon - lämnar honom utan ett ord - och Matthews värld rasar samman. Nu, två år senare, har Matthew börjat komma över den värsta saknaden. Men när han plötsligt får vad han tror är en skymt av henne i folkvimlet är det som att han blivit träffad av blixten - han måste få se henne. Efter ett intensivt letande hittar han henne. Tror han. För när smärtan och begäret blir för stort kan den förvränga dina sinnesbilder...

Kommenter:
Den är inte vad jag förväntade mig. Den är nämligen bättre än det jag förväntade mig. Josh Hartnett spelade rollen Matthew verkligen bra. Rosa Byrne var också bra. Och till och med Diane Kruger, som spelade rollen Lisa, var också bra. Jag måste faktiskt säga att denna är en av de bästa kärlekfilmerna jag sett, haha. Slutet är annorlunda men jättebra och ja... det slutade lyckligt! Denna filmen rekommenderas!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=v0K098Rq2sA

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0