Prison Break 4x01: Scylla.


Prison Break 4x01:
Scylla.

Handling:
Michael har spårat Gretchen/Susan, Whistler och Mahone till Los Angeles. I Sona råder kaos efter att T-Bag, Bellick och Sucre försvunnit. Lincoln och LJ fortsätter att gömma sig hos Sofia.

Kommenter:
Jag är sååååååååååå glad att Sara äntligen är tillbaka! Jag har saknat henne mycket. Hon är ju min favorit i Prison Break. Michaels och Saras kärlek är sann! Jag älskar alla scener med dom i det här avsnittet, särskilt den scenen då de mötte varandra igen och Michael bara tog Sara till sig och kramade henne länge. Sjukt sött är det!

Fan vad jag hatar Wyatt, den jävla negern! Han är nämligen en ny karaktär. Han sköt Whistler i huvudet, då han precis hade berättat för Michael om Sara och om Scylla (som har med Firman att göra).

Lincoln, Sofia och LJ i Panama... De såg verkligen ut som en lycklig familj. Det var härligt och riktigt sött! Synd att det slutade med att Lincoln blev fången av polisen då han precis dödade en från Firman. Sofia och LJ var tvungna att fly.

Sucre fick träffa sin nyfödda dotter på sjukhuset. Hans flickvän Maricruz har döpt dottern till Lilah Maria Sucre efter Sucre. Jag måste säga att Lilah var sjukt söt!

Stackars Mahone! Wyatt dödade hans femåriga son Cameron och hans fru Pam. Stackare, stackare, stackare!

Vad fan bra att Don Self ska hjälpa Michael, Lincoln, Sucre, Bellick, Mahone och Sara att förgöra Firman. Don lovar att om de har lyckat förgöra Firman så skulle de slippa fängelse för alltid. Fan vad bra! Jag älskar Don, tur att han finns!

Michaels tatuering är inte kvar längre. Den togs bort med Michaels vilja. Han fick plågas för det. Synd, tatueringen var rätt fin på honom faktiskt, haha!

Betyg:
5 av 5.

Promo:

http://www.youtube.com/watch?v=V8enmuxOscM&feature=related


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0