Örebro suger!

Hej!

Jag ser att jag har börjat bli sämre på att uppdatera! Det är bara att jag har mycket att göra när jag är i Örebro. Eller egentligen inte, jag glömmer faktiskt nästan hela tiden bort min blogg när jag är i Örebro. Det hatar jag. Jag har ganska dåligt samvete för det. Vet ni vad? Svaret är ja. Ni har rätt - Örebro suger! Jag saknar verkligen tillbaka till Vänersborg. Jag trivs där bättre än i Örebro, ärligt talat. Jag menar.... ja jag trivs jättebra i Örebro. Jag menar bara att jag trivs bättre i Vänersborg. Vänersborg kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3<3


Idag var jag i skolan bara en timme. Vi började kl 09:30 och fick sluta kl 10:30 istället för kl 11:30. Jävla onödigt ju! Det är så här att jag och min klass fick veta av vår mentor Britt igår att vår lärare Kenneth hade varit på sjukhuset för att han hade fått någon "bubbla" på halsen vilket betydde att sista lektionen idag (12:30 - 14:20) skulle bli inställd. Så vi skulle bara ha den första lektionen som egentligen skulle vara till kl 11:30 men så blev det inte alls. Vi fick sluta kl 10:30 istället som jag sa. Därför att MAC-datorerna var cpiga. Vi kunde inte ens spara vårt arbete. Så lärarna var snälla och lät oss sluta kl 10:30 istället för 11:30. De tyckte det vore onödigt att fortsätta jobba när vi inte kunde spara vårt arbete. Det var snällt av dom. Men jävla onödigt ändå! De skulle ha smsat oss innan. Då hade jag nog fortfarande sovit ändå fram till kl 12:30 typ, haha.

Det tar 10 minuter att gå från virginskaskolan till våghustorget där min busshållplats är. Min buss skulle komma om fem minuter då vi precis slutade. Jag fick kämpa som fan att få mig till våghustorget innan min buss skulle komma. Jag hade ren tur!!! För när jag var framme vid min busshållplats så kom PRECIS min buss. Vilken jävla tur jag hade! Puh!

När jag var hemma så satte jag mig vid datorn direkt. Jag skulle sova men det gjorde jag aldrig. Jag laddade ned Prison Break senaste avsnitt - 4x08 The Price. Fan vad grymt bra avsnittet var! Go Sara, säger jag bara!!!! :D

Jag såg också på Hitta Nemo. Jag bara liksom älskar den! Fan vad filmen kan få mig att gråta floder! Haha.

Nu ska jag gå. God natt!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0