One Tree Hill 6x08 Our Life Is Not A Movie Or Maybe.


Vad roligt att Owen är tillbaka! Jag är så glad, jag hoppas nämligen fortfarande på att Brooke och Owen ska bli ett par! Skönt att Brooke ser ut att må mycket bättre! Det ser ut som om vi har en ny karaktär som ska spelas av.... Austin Nicholas? Stämmer det? Det tror jag iallafall för han på bilden ser ut som Austin Nicholas! Det ser ut som om han är på Peyton. Hoppas inte det iallafall, för det alltid ska vara Leyton! Jag ser fram emot det här avsnittet! ;b

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Mm det är Austin Nichols som är med där ja :)

Hans karaktär heter Julian :)

2008-10-11 @ 23:44:09
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0