Måste vi VARA perfekta?

Jag har alltid undrat varför vi måste vara snygga? Jag ser att utseendet är det enda alla tänker på i första hand. Jag undrar varför? Varför hellre sminkad än osminkad? Varför? Varför inte "hellre lycklig än snygg"? Jag vill ha ett svar på det men jag kommer nog aldrig att få ett svar. Min tanke är... Det är väl bäst att vara den man är än att vara den man inte alls är. Eller hur?

Ärligt talat, så vill jag bara skrika ut den meningen:
HELLRE LYCKLIG ÄN SNYGG!


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: maria

jag är varken snygg eller lycklig, men jag skulle bra gärna hellre vara lycklig än snygg. för hur kul skulle det egentligen vara att vara vrålsnygg men samtidigt olycklig? nej, jag håller med dej. hellre lycklig än snygg! :)

2008-10-18 @ 16:38:19
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Skrivet av: Viktoria

Hellre lycklig en snygg som du säger,men jag tror att snyggheten är mycket i hjärnan och att det kommer med när man är lycklig alltså att man tycker att man är snygg eller ser bra ut när man är lycklig.

2008-10-20 @ 13:54:08
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0