Jag vill bara OFF nu!!!

För första gången så vill jag bara.... OFF!

Jag gjorde fan bort mig i bussen hem idag! Det är för andra gången nu detta hände (i onsdags i förra veckan) fast ännu mer pinsammare idag. När jag skulle hoppa av min busshållplats så tryckte jag på "stopp" men det fungerade inte. Jag skulle gå och trycka på annan "stopp" en bit fram, då plötsligt en kille tryckte det åt mig. Han log åt mig och jag bara stod där röd i ansiktet som en tomat och log tillbaka. Jag gick snabbt från "stolen" jag satt på och insåg fort att jag gick ifrån alldeles för tidigt. Så jag skulle sitta mig på en annan men den var sönder så jag ramlade nästan nerför trappan, alltså i bussen, men jag lyckades ta i stolpen och jag räddade mig själv. Några i bussen skrattade åt mig och jag gick snabbt av. Jag blev illröd i ansiktet som fan. Det var såååå pinsamt! Att jag bara vill off! Aldrig mer ska jag sitta bakom! Aldrig, aldrig mer! Det kan jag svära!

Jag gör lätt bort mig i storstäder som Stockholm, Göteborg, Örebro osv. Varför just jag!? Haha. Hoppas att jag inte möter dom, som jag åkte med i bussen hem idag, imorgon på morgonen! Det hoppas jag verkligen inte!

HOPPAS!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: cid

lugn, du är inte alls ensam om det :D jag gör bort mig hela tiden också :)

2008-10-17 @ 06:46:03
URL: http://ciid.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0