Jag saknar dig.

Du anar inte hur mycket jag saknar dig! Det känns som om vi har tappat kontakt. Vi hör sällan av oss till varandra. Jag vill inte att det ska vara så här! Det kan det inte alls vara! Jag vill verkligen för det mesta vricka tillbaka klockan till den tiden då vi jämt var tillsammans. Vi kunde alltid göra en massa roliga saker eller hitta på en massa galna saker ihop. Jag har många roliga, galna och värda minnen med dig som jag aldrig kommer att glömma! De minnerna kommer jag att ta med mig till graven, det kan jag lova dig. Jag kan prata om precis vad som helst med dig för att jag litar på dig till 100%. Jag önskar att vi vore systrar på riktigt, det gör jag verkligen. Men en sak är riktigt säker - jag ser dig ändå som min riktiga syster! Du är den bästa bästisen och systern man kan ha! Tack än en gång för allt du gjort för mig. Tack för alla gånger du stödje mig. Tack för alla minnen vi skapade ihop. Tack för alla gamla tider med dig. Du stödjer mig alltid vad det än handlar om. Du hjälper mig alltid. Du är alltid snäll mot alla - det är det bästa med dig. Vad jag har förstått är att du är en människa med ett stort hjärta!


Vi kommer alltid att vara bästisar och systrar!
Jag älskar dig! <3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0