Jag hatar spindlar!!!

Hej!

Idag var jag i älskade Jönköping med min familj utom min pappa som då jobbade.

Mina bröder Stoffe och Jocke var på "Cafe" och åkte skateboard. Fan vad typiskt!
Jag, min mamma och min syster Alex var först i stan, sen på "Ikea" och sedan far vi till "A6 center". Den bästa som finns, enligt mig. I stan köpte jag en svart mjukisbyxa på "Intersport". I "A6 center" köpte jag äntligen ett par skor till sist på "Sko punkt" eller vad det fan hette nu igen, som jag hade dröjt med minst två månader nu.

Innan jag, mamma och Alex far till "Ikea" lämnade vi Zeke hos en kvinna på hennes butrik "Framtassan". Hon skulle trimma Zeke. "Idag är dagen Zeke blir ful igen" var det första jag tänkte. Inget illa menat, Zeke! Jag älskar dig ändå även om du är söt eller ful. Innan jag gick in gick jag till "Zoo" för att jag ville kolla på smådjur som kaniner, marsvin, möss, råttor osv. Men jag hamnade på "ormar-spindlar-grodor" istället. Jag fick gåshud som fan när jag tittade på en äcklig spindel med päls. Den satt stilla som fan. Den stirrade på mig och sedan blinkade den plötsligt åt mig! Jag lovar att jag inte ljuger för jag såg det med mina egna ögon! Nej jag tror nog att den aldrig gjorde det. Jag hallunicerade säkert bara, haha. Jag bestämde mig för att inte fortsätta titta på den. Tänk om den skulle plötsligt röra på sig och skrämma livet ur mig? Haha... Jag såg två enorma paddor, de satt också stilla som fan. Sedan såg jag också fem ormar. En av dom stirrade på mig, haha. Jag bestämde mig för att sticka. Hela den grejen med spindlar skrämde mig, haha. Så jag gick ut och gick till "Framtassan" för att möta mamma och Alex där.

När vi snart skulle åka hem så hämtade vi Stoffe och Jocke och sedan åkte vi till "Media markt" för att min syster skulle lämna sin kamera att bli lagrad. Jag passade på och kolla på alla systemkameror som fanns. Jag testade att ta bilder med alla. Mina ögon fastnade på Canon D50 helt klart. Jag tittade på prislappen och det stod lite över 4000 kronor. Bra pris jämört med alla andra som kostar över 6000 kronor. Den ska jag fanimig köpa snart, kanske redan på julen! Men då måste jag kämpa hårt med att spara pengar. Men det kommer inte att bli så lätt med tanke på att jag är mer slösare typen, haha. Men som sagt så ska jag kämpa hårt som fan för att spara pengar!

Sedan åkte vi till "MC Donald's" för att beställa mat till oss. Sedan åkte vi raka vägen hem.

Jag ska snart gå och titta på "Inside" och "Mirrors" som jag laddade ned igår.
Vad fan spännande! Jag har, ärligt talat, länge velat se på dom båda!

God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0