Film - Inside.


Nyss såg jag på Inside med Alysson Paradis och Beatrice Dalle
i huvudrollerna som Sarah och kvinnan.

Handling:
Efter en bilolycka som dödar hennes make lämnas Sarah ensam och gravid. Hon försöker hantera sin sorg, men börjar se en mörk och mystisk kvinna som hon tror förföljer henne. Är hon verklig eller bara ett fantasifoster? Olyckligtvis visar det sig att hon är väldigt verklig när hon en kväll dyker upp på Sarahs tröskel. Kvinnan vill ha något från henne. Något som finns inuti henne...

Kommenter:
Den är den värsta, äckligaste filmen jag någonsin har sett i mitt liv! Så jävla mycket blod och en massa äckliga scener. Särskilt i slutet. Jag tänker verkligen inte berätta om det för att tanken på slutet får mig bara att må jävla illa. Jag ska aldrig mer titta på den! Aaaaaaldrig! Jag varnar er för mycket hemska scener. Denna filmen rekommenderas inte för känsliga personer. Verkligen inte!!! Den är inget för känsliga personer. Nu får ni avgöra själv om ni vill se den eller ej.

Betyg:
3,5 av 5.

Trailer:
Ingen trailer tyvärr.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Malin

Den filmen har jag sett, ganska bra tkr jag. Men det är ju olika för personer. ;) men jag själv tkr att den var bra :D

2008-10-30 @ 12:52:33
URL: http://malinaahlin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0