Film - How To Lose A Guy in 10 Days.


Idag såg jag äntligen på How To Lose A Guy in 10 Days med
Matthew McConaughey och Kate Hudson i huvudrollerna som Ben & Andie.

Handling:
Andie Anderson är skribent på den flashiga tjejtidningen Composure. När en av Andies medarbetare blir dumpad får chefen idén till Andies nästa artikel: "Hur du förlorar en kille på 10 dagar". Planen är att Andie ska träffa en kille och få honom att förälska sig i henne. När han väl är fast ska hon göra alla de klassiska misstagen som leder till att han dumpar henne...

Kommenter:
Den är så jävla rolig!!! Jag kunde inte ens sluta skratta! Den är en underbar, söt och rolig film faktiskt. Bättre än jag förväntade mig! Kate Hudson var väldigt duktig på att spela rollen som Andie. Matthew McConaughey var också duktig. Det finns inte mycket att skriva om denna filmen. Jag kan bara säga att jag helt enkelt bara älskar den! Jag kommer så klart att se den om och om igen. Kanske tusen gånger till? Jag rekommenderar den faktiskt!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=qGMaRb4Z2OI&feature=related

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Grym film! :D

Kate & Matthew är ett perfekt filmpar :D

2008-10-18 @ 17:29:58
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0