Film - 21.


I onsdags såg jag äntligen på 21med Jim Sturgess och Kate Bosworth i huvudrollerna som Ben Campbell och Jill Taylor.

Handling:
Ben Campbell är snart klar på MIT i Boston och har för avsikt att läsa till läkare. Det kostar dock inte lite pengar, närmare bestämt står 300 000 dollar dollar mellan honom och hans framtida studier. Samtidigt blir han erbjuden av sin lärare Mickey Rosa att ingå i ett team av mattegenier som på helgerna åker till Las Vegas och tjänar stora pengar på att räkna kort. Eftersom Ben är en hyvens kille går han med på erbjudandet men vidhåller att han ska dra sig ut så fort han har pengar till studierna. Men mycket snart tappar han kontakten med sina nördiga vänner, förälskar sig i kollegan Jill och jagas av nitiske säkerhetsvakten Cole. Ja, hur ska detta gå?



Kommenter:
Den är skitbra! Helt klart en film jag kommer att se på om och om igen. Jim Sturgess... är någon man kommer att dregla på i filmen! Han är ju riktigt söt! Jag smälte direkt när jag såg honom första gången i filmen. "Han är så söt" var det första jag tänkte, haha! Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar denna filmen. Den är en helt enkelt jättebra och spänning film! Denna rekommenderas!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=q-3-pWBT3MU

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Viktoria

Grym film :D

2008-10-10 @ 17:53:04
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0