Yeeeeees! ;b

Jag ska egentligen vara med på min sista lektion nu som hade redan börjat kl 12:50 och som slutar kl 14:55. Men eftersom jag blev färdig med min förra uppgift (som hade väldigt mycket jobb och som jag jobbade hårt med i några veckor) redan i onsdags så därför fick jag sluta redan kl 12:50 idag!!!! ;b

Men jag ska inte åka buss hem till Norra Bro nu eftersom jag ska ju följa med Sofia hem ;b Så därför sitter jag vid datorn nu här i skolan och väntar på att lektionen ska sluta.

Sen ska jag inte sitta vid datorn resten av dagen för att jag och Sofia ska möta några andra kl 17:20 och då ska vi allihopa sticka tillsammans till 019 som öppnar kl 18:00 och ha kul där som vanligt ^^

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0