Film - Twilight.

Idag såg jag på Twilight med Robert Pattinson och Kristen Stewart
i huvudrollerna som Edward Cullen och Isabella Swan.

Handling:
Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regning sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv enoväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara...

Kommenter:
Den är den bästa filmen jag någonsin har sett på bio i mitt liv! Den är så jäääääävla bra och helt fantastisk! Jag ÄLSKAR allt med filmen - från början till slut. Jag älskar verkligen Edward och Bella tillsammans. Deras kärlek är så underbar, äkta och fin! Det är det som är bästa med filmen - deras ovillkorliga kärlek. Jag älskar Edwards vackra, mörka ögon och även hans söta leende. Jag älskar slutet med Edward och Bella då de dansade på balen. Kunde nästan inte hålla tillbaka tårarna i slutet på balen. Den är hur fin som helst! Så äkta kärlek är det! FILMEN ÄR PERFEKT OCH UNDERBAR UTAN TVEKAN! Jag vill se den igen...NUUU! Ska köpa den på dvd så fort den kommer ut! Jag hoppas verkligen på tvåan som det just nu ryktas om. Jag rekommenderar den!!!

Betyg:
5+ av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=k1GbukZnl1Y&eurl=http://only0n3.blogg.se/?tmp=22230642

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Freja

verkligen en helt GRYM film :) jag blev verkligen inte besviken!! bättre än vad jag förväntade mig <3

2008-11-23 @ 11:35:23
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0