Film - The Skeleton Key.


Igår såg jag på The Skeletion Key med Kate Hudson
i huvudrollen som Caroline.

Handling:
Den unga sjukvårdaren Caroline anlitas för att ta hand om en äldre man med vacklande hälsa i dennes hem utanför New Orleans, en kuslig och förfallen herrgård där han bor tillsammans med sin hustru. Caroline förbryllas över det märkliga paret och deras hemlighetsfulla beteende och utforskar huset genom att använda en nyckel som kan öppna alla dörrar. Men den fasansfulla hemligheten på vinden önskar hon nog att hon aldrig upptäckt...

Kommenter:
Den är spännande som fan! Jag kunde inte ens hålla ögonen borta från filmen en sekund, jag bara satt och glodde tills den slutade. Den är bättre än det jag förväntade mig faktiskt! Kate Hudson är en strålande skådis. Verkligen! Hon är en av mina favoriter sen en tid. Hon spelade rollen som Caroline jättebra. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=_jMJbLyvW_E


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0