Film - The Mist.


Kl 00:00 på 019 i fredags visades The Mist med Thomas Jane och Marcia Gay Harden
i huvudrollerna som Davod Drayton och Mrs. Carmody.

Handling:
David Drayton och hans unga son Billy ingår i en stor grupp livrädda människor som blir fångade i ett snabbköp efter att en märklig och utomjordiskt tät dimma dragit in över den lilla staden. David är den förste som inser att dimman döljer något - något dödligt som smyger omkring och vakar över dem, något skräckinjagande och omänskligt. Deras överlevnad är helt beroende av viljan att samarbeta - men är det möjligt, sett till den mänskliga naturen? Allt eftersom får förnuftet stiga åt sidan till förmån för fruktan och David börjar undra vad som skrämmer honom mest - varelserna utanför eller människorna vid hans sida?

Kommenter:
Den är så jävla bra och spännande!!!! Jag älskar hela filmen. Jag hatar slutet på ett bra sätt - det slutade så jävla sorgligt! Jag grät faktiskt lite. Jag gråter lätt till sorgliga filmer - det är det bästa jag vet. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ogarsEW8Lrk


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0