Skräcknatt.

Hej!

Skräcknatten har redan börjat för några timmar sedan. Den började kl 18:30 och den ska sluta kl 09:00 på morgonen. Men jag ska åka hem lite innan kl 07:00.

Det blev;
"Dödens våning" kl 08:30.
"Timberfalls" kl 20:00.
"Rec" kl 22:00.
"The Mist" kl 00:00.

Just nu visas "Happening" men den tittade jag bara på typ femton minuter och sedan gick jag ut från salen - delvis för att jag behöver röra på mig och delvis för att jag inte forstår riktigt vad filmen handlar om. Kl 04:30 ska "Pulse" visas (ska se den!) och sedan kl 06:30 ska sista "Trick or Treat" visas - men den ska jag inte titta på, för jag ska ju åka buss hem kl 06:55. Så det vore inte en bra idé att titta på filmen bara 40 minuter, haha.

Nu ska jag nog gå runt och röra mer på mig! God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

filmen Happening fattar jag hellre ingenting:P haha

hoppas du hade haft kul igår kväll;)

2008-11-08 @ 12:37:39
URL: http://lillarange.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0