Film - Rec.


Kl 22:00 på 019 i fredags visades Rec med Manuela Velasco
i huvudrollen som Angela.

Handling:
Ett mindre tv-team ska dokumentera en vanlig natt hos brandkåren i Barcelona. Men när en till synes helt ordinär rutinutryckning tar en helt oväntad vändning, blir natten mer dramatisk än de någonsin kunnat ena. Samtidigt som de kämpar för sina liv mot något de inte ens kan förklara, känner de möjligheten till tidernas scoop och låter hela tiden kameran rulla...

Kommenter:
Den är världens sämsta filmen jag någonsin har sett i mitt liv! Såg bara på den typ tio minuter och sedan stack jag och gjorde något annat tills nästa skulle komma. Kameran bara rörde på sig hela tiden, som om personen som höll i kameran, sprang hela tiden under hela filmen. Så jävla dåligt! Jag rekommenderar den INTE!

Betyg:
0 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=jLVIdPDNVoo&feature=related


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Maria

den filmen är så fruktansvärt dåligt, ingeting hände, somnade till och med till den .

Sämsta filmen ever

2008-11-09 @ 21:53:32
URL: http://aptitude.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0