Film - Pulse.


Kl 04:30 på 019 i fredags visades Pulse med Ian Somerhalder och Kirsten Bell
i huvudrollerna som Dexter och Mattie.

Handling:
Föreställ dig att detta nätverk inte kan avbrytas. När du slår på mobiltelefon eller loggar in på datorn, är de där igen och du blir infekterad - de vill ta över ditt liv så att de själva kan väckas till liv igen! Det första offret är Josh. Hans fasansfulla död - och de ännu mer fasansfulla e-brev som han skickar från de dödas värld snärjer hans flickvän och kompisar i ett kryptiskt nät som hotar att ta livet av dem - en efter en...

Kommenter:
Den är så jävla bra!!! Den kommer jag helt klart att se igen snart. Kirsten Bell är en jättebra skådis. Och det är Ian Somerhalder också.... och så är han dessutom skitsnygg också! Han har jättefina, klarblåa ögon. Det såg som om han hade användat marasca men icke. Haha. Jag måste skrika igen; han är skitsnygg! Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=eptlp7OwwXc


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0