Film - Picture This.


Nyss såg jag klart på Picture This med Ashley Tisdale
i huvudrollen som Mandy.

Handling:
Mandy - en helt vanlig tjej i high school - blir bjuden på fest av skolans populäraste kille, Drew, som hon varit hemligt förälskad i sen 7:e klass. Det enda problemet är att hon har en överbeskyddande pappa som ger henne utegångsförbud och Drews exflickvän som vill göra det svårt för Mandy. Men Mandy kommer snart inse vad som egentligen är viktigt i livet...

Kommenter:
Den är en bra film. Jag är direkt inte nöjd med slutet, det kunde ha varit ett bättre slut! Jag hade velat se vad hände med dom andra lite senare. Det kan inte bara sluta så där på balen. Men annars så är filmen rätt bra men inte riktigt som jag förväntade mig innan jag såg på den. Ashley Tisdale är en underbar skådis - det är tack vare henne att filmen är bra, enligt mig. Jag rekommenderar den faktiskt!

Betyg:
4,5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=ZuRy_4aHkL8

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0