Michael & Sara 'I Want You'.


Jag har gjort en video om MiSa med låten "I Want You" <3<3

Var snäll och kommentera vad du tycker om videon och låten
oavsett om du tittar på Prison Break eller inte!

Snälla? För min skull?

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: maria

rent videomässigt var den jättebra, däremot tyckte jag låten var värdelös och det i samband med alla ljud ifrån klippen gav mej en smula huvudvärk :S, så ett tips är att stänga av ljudet på klippen för att slippa den effekten. men som sagt, själva videon och sammansättningen av klippen var jättebra. dock kollar jag inte på prison break så jag kan i stort sett ingenting om karaktärerna i serien!

2008-11-11 @ 23:47:46
URL: http://huddleformation.blogg.se/
Skrivet av: maria

svar: ja, det är ju inte så lätt att veta hur en låt låter när man är döv! ;) nu vet jag inte riktigt vilket videoprogram du använder dej av, men jag använder alltid windows movie maker (det som finns på datorn) och då stänger man av ljudet på klippen genom att högerklicka på klippet när du lagt på tidslinjen och sedan klickar på "tyst".



visst kan jag göra det, jag älskar musik och har massor med favoritlåtar så jag ska försöka rada upp några!



långsamma, lugna låtar:

sheryl crow - i shall believe

coldplay - fix you

butterfly boucher - a bitter song

jimmy eat world - 23

takida - curly sue

fountains of wayne - all kinds of time

lifehouse - you and me

keane - she has no time

joseph arthur - honey and the moon



lite snabbare musik:

kate voegele - it's only life

tokio hotel - monsoon

fall out boy - i don't care

the veronicas - this love

paramore - misery business

angels & airwaves - the gift



yes, där blev det helt skepp med låtar! :)

2008-11-12 @ 16:39:36
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0