Johnny Depp.

Hur blev Johnny Depp min idol?

Jag fick veta att Johnny Depp finns på jorden genom filmen Pirates Of The Caribbean då jag såg den första gången. Sen dess har han varit min största favorit utan tvekan. Han är min första idol. Jag hade inga idoler tills jag såg Johnny Depp första gången. Han blev min första idol. Varför? Jo, han är en strålande och bra skådis som kan spela lustig, elak, tuff, rolig, snäll, töntig - ja allt! Det är det jag beundrar hos honom, det är det bästa med honom. Han spelar alla hans roller jävligt bra, ärligt talat. Och inte bara det, han är allt en skådespelare bör vara. Jag är glad att han nästan är med i alla Tim Burtons filmer. Jag är glad att han tackade nej till succéfilmer som Titanic, Speed osv. Därför att jag tycker att udda roller passar honom bäst. Jag är inte förvånad att han hellre har udda roller som i Sleepy Hollow, Sweney Todd, Edward Scissorhands osv. För att Johnny Depp är sån. En sån kille som bara vill vara annorlundare än alla andra skådespelare. Det är en av de bästa egenskaperna med honom. Johnny Depp kommer alltid att vara min favorit. Alltid! <3<3

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0