It is Thursday today! <3

Det är äntligen torsdag idag! Därför att jag åker hem IMORGON till min riktiga familj! Jag längtar redan!!!! Idag följer min bästa vän Therese med mig hem till min fosterfamilj. Vi har inte ens träffats lite mer än en månad. Och nu äntligen idag ska vi träffas. Jag har längtat länge efter det. Hon ska äta med oss. Sen vet jag inte vad vi ska göra. Jag antar att vi kommer att prata för det mesta. Haha ;b Nu är jag i skolan och min rast är snart slut. Så det är bäst att jag slutar skriva nu innan läraren Kenneth kommer och avbryter mig ;) Ha en trevlig dag!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Amanda

Åh älskar din design :D edward o bella, så sööta tillsammans!

2008-11-27 @ 14:44:22
URL: http://makecookiesnotwar.blogg.se/
Skrivet av: Josefin

låter bra det :D

2008-11-27 @ 15:11:45
URL: http://josefinjag.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0