It is Sunday today! <3


It is Sunday today! I hate Sunday!
Varje gång det är söndag så tänker jag alltid att det är skola nästa dag. Det hatar jag. Jag hatar känslan att tänka så! Idag har jag varit hemma hela dagen och bara tog det lugnt. Jag satt vid datorn för det mesta. Jag hade också letat på några hemsidor lite över en timme för att kunna ladda ned Twilight. Men inget resultat! Jag antar att det betyder att filmen inte har kommit ut på internet än. Men jag längtar till dagen då det händer. Jag vill verkligen se den fantastiska filmen igen! Jag kan inte vänta längre - inte en sekund till! Jag kan verkligen inte få nog av filmen! Särskilt inte Edward och Bella! Jag hade kollat på många videos med dom på YouTube hela dagen nu. Deras kärlek är bara så underbar! Jag bara måste se den igen! Jag bara måste! Jag ska göra en video med dom imorgon. Jodå, idag dog min systers kanin Stumpan. Jag kan inte fatta att hon är död nu! Stumpan har varit min kanin sen hon var en unge tills för några år sedan då gav jag henne till min syster för att jag inte hade tid att ta hand om henne. Nu kommer Rambo också snart att dö. Han och Stumpan hade ju bott tillsammans sen de var ungar. Jag kommer att sakna Stumpan ett tag. Nu ska jag gå och duscha innan det är läggdags! Jag ska upp kl 06:30 imorgon. Just därför ska jag lägga mig tidigt. Det brukar jag alltid göra på söndagar. God natt!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0