It is Saturday today! <3


It is Saturday today! Det är äntligen dags för bio idag!!! Jag som hade väntat i snart tre dagar på det här. Nu äntligen är dagen här. Just nu håller jag på att ladda ned Twilight med engelsk text. Bra att ha filmen i min laptop ifall jag vill se den igen efter bio, haha! Om jag tycker att Twilight är skitbra så kommer jag naturligtvis att se den tusen gånger till! Jag kommer att dregla på snyggingen Robert Pattinson under hela filmen på bio. Det är jag säker på. Jag bara liksom älskar Edward Cullens ögon! Edward och Bella ser verkligen fina och söta ut tillsammans (de på bilden). Oj jag ser att jag har babblat ganska mycket om filmen nu de senaste dagarna. Så nu får det räcka. Men som sagt så ska jag skriva om filmen direkt så fort jag är hemma igen. Det lovar jag er! ;b Ha en trevlig dag!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0