It is lovely Friday! <3


It is lovely Friday today!
Idag "skolkade" jag matte. Jag ljög för läraren Roland att mitt tåg skulle komma kl 12:00. Mattelektionen började kl 11:10. Jag föreslog att jag skulle kunna ta med matte att göra hemma istället. Han godkände det, så jag stack direkt från skolan kl 11:30. Jag gick och tog ut 400 kr på swedbank. Jag gick sedan in till Åhlens och köpte två böcker "Om jag kunde drömma" och "När jag hör din röst" som jag berättade om igår. Jag har redan börjat läsa den första. Boken har 443 sidor och jag är redan på sidan 126 nu. Ja, jag vet att jag läser fort. Det gör jag alltid. Men jag försöker verkligen att ta det lugnt än jag brukar. Men det går inte hur mycket jag än försöker! Det är bara för att boken är så himla spännande och man vill bara veta hela tiden vad som står på nästa sida. Tyvärr, jag är helt besatt just nu av filmen Twilight, Edward & Bella, ja allt! Allt som handlar om dom. Jag bara längtar hela tiden tills den dagen filmen ska släpps ut på dvd i Sverige. Jag ska fanimig boka den så fort det går att boka på discshop och jag ska också köpa alla böcker med dom som finns. Jag har bland annat hört att det ska komma en fjärde och femte bok med dom till Sverige ganska snart. Åh jag längtar som fan! Ja ja jag ska sluta prata om dom nu. Jag vet att ni är irriterade på mig nu för att jag bara tjatar om dom, haha. Men det är för att jag är besatt - så därför! Idag åkte jag äntligen hem till min familj. Jag har saknat dom så mycket. Hela helgen ska jag bara ta det lugnt. Skönt för mig då jag har varit ute i två hela veckor nu. Jag är helt slut som fan. Nu ska jag gå och kika på något annat. God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Emma

Hejsan, vet du vilket datum filmen släpps här i Sverige? Jag längtar som satan! =)

2008-11-29 @ 00:14:07
URL: http://lostbehind.blogspot.com
Skrivet av: manuela

vill också läsa twilight boken:) hur mycket fick du betala för den`?

2008-11-29 @ 18:25:46
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0