It is Friday today! <3


It is Friday today! I Love Fridays! Jag är glad att vintern äntligen är här nu! Det är inte ofta som snö kommer med tanke på att vi får alltid konstiga väder på grund av miljön som vi bara förstör. Så därför är jag glad nu att vintern äntligen kom! Men det enda som jag hatar med vinter är att det alltid är svinkallt ute! Det är det idag och det har varit så de senaste dagarna - sen jag kom till Örebro i söndags. Det blir bara värre. Hur mycket jag än försöker att sätta så mycket värma kläder som möjligt på mig så fryser jag ändå lite grann. Det är jobbigt, haha. Jag kom hem från skolan tidigt idag. Jag är hemma och jag måste snart se filmen Picture This som jag laddade ned i tisdags eftersom jag ska sticka med bussen kl 16:30. Café 019 har tjejkväll idag så jag och mina kompisar ska dit idag. Just därför måste jag hinna med att se filmen innan dess! Jag längtar som fasen tills imorgon! Jag och mina sex kompisar ska se Twilight imorgon på bio som börjar kl 18:30. Jag är såååå rastlös, jag vill verkligen se filmen NU!!! Ja, ni läste rätt. Nu betyder nu! Jag vet att Twilight är den mesta efterlängtad filmen i hela världen. Läs själv här! Nu ska jag gå och fixa några mackor till mig och så ska jag se på Picture This! Jag återvänder nog sen. Vi får helt enkelt se! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Freja

svar: aha, missuppfattade dig för du skrev "När börjar den hos dig?" det kan ju tolkas på två olika sätt. Du kunde ju menat när själva biofilmen kommer ut i Stockholm eller något, men jag vet faktiskt inte när den börjar. Har inte bestämt tid ännu, men antingen 18:30 eller 21:00 tror jag! :)

2008-11-21 @ 15:02:27
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0