I'm with my friends now.


Det är måndag idag. Jag hatar måndagar! Det har börjat snöa mer idag. Det blir bara mer och mer. Jag är glad för det eftersom jag älskar snö! Men det enda jag hatar med vintern är att det alltid är kallt ute! För det är det idag, haha. Jag är med mina vänner just nu. Jag ska åka hem snart. Idag har jag varit i skolan och jag skolkade idrott idag. Orkade inte vara med eftersom jag var ganska ledsen idag. Stumpan dog ju igår natt. Jag åkte hem från skolan kl 11:30. När jag var hemma så var jag vid datorn en liten stund. Jag gjorde till och med en musikvideo om Edward och Bella som jag sa igår att jag skulle göra idag. Jag ska lägga in den på YouTube när jag är hemma igen. Det lovar jag er! Nu ska jag gå från datorn. Jag är ju med mina vänner så jag ska vara med dom nu. God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: manuela

tack så mycket för din åsikt:)

2008-11-24 @ 21:08:35
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Skrivet av: Maria

jag tror ingen förstår hur det känns förens man förlorar ett djur själv, djuret är liksom ens bästa vän. För alla andra är det " bara ett djur"

2008-11-24 @ 21:40:24
URL: http://aptitude.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0