I miss Jeyton sometimes <3

Hej!

Idag var jag hemma från skolan. Jag hade mensvärk och huvudvärk så jag behövde vila upp mig. Det gjorde jag och jag mår så mycket bättre nu! ;b

Idag gjorde jag ingenting alls. Jag låg på sängen för det mesta. Jag såg på en film (som jag ska skriva om nästa inlägg) och Prison Break senaste avsnitt i USA som jag laddade ned idag från tankafett.

Och jag fick bland annat veta av mamma att vi kanske ska till Italien nästa år i september. Det ska bli två veckor vilket betyder att jag kommer att vara ledig från skolan två veckor! Jag frågade om jag fick ta med en kompis som står mig nära och mamma sa ja. Jag frågade min bästa vän Therese och hon blev så glad och hon sa direkt ja. Haha. Vad kul vi kommer ha när vi är i Italien. OM det ska bli av! ;b Jag längtar redan!!!!

Just nu håller jag på att spara videoklipp med Jake och Peyton från One Tree Hill. Jag har tänkt göra en video med dom imorgon. Fan vad jag saknar dom ibland!

Jaja nu ska jag gå och skriva om filmen jag såg på idag.

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Tess

bli medlem www.gratismode.se/?c=7082



Den är bra.. man kan samlar poäng sen får gratis pengar till affären "presentkort"

2008-11-13 @ 21:54:24
URL: http://lillarange.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0