Film - Gilbert Grape.


Nyss såg jag på Gilbert Grape med Johnny Depp och Juliette Lewis
i huvudrollerna som Gilbert Grape och Becky.

Handling:
Gilbert Grape bor i Endore, en amerikansk småstad. Att bo där är som att dansa utan musik, säger Gilbert. Livet verkar gå honom förbin och det känns som om han skulle ta hand om sin utvecklingsstörda bror Arnie (Leonardo DiCaprio) för evigt. Men så en dag kommer Becky till Endora och Gilbert hamnar i andra tankar...

Kommenter:
För ett tag sedan trodde jag att filmen skulle vara dålig. Men icke! Den är jättebra än vad jag förväntade mig innan! Det är därför Johnny Depp är med! Det var han som gjorde filmen till en bra film, ärligt talat. Jag måste säga att Leonardo DiCaprio också är en av orsakerna till att filmen är bra. Jag beundrar honom som fan. Han är egentligen inte utvecklingsstörd i verklighet, men... i denna filmen såg han verkligen ut som om han vore utvecklingsstörd på riktigt. Så riktigt. Han spelade mycket perfekt som utvecklingsstörda brodern Arnie. Verkligen! Jag har aldrig sett honom spela så här riktigt utvecklingsstörd. Verkligen underbart! Jag beundrar honom som fan. Jag beundrar också Johnny Depp. Han är en av de bästa skådisarna som finns i hela världen. Jag är glad att båda Johnny Depp och Leonardo DiCaprio finns. Och en sak till.... Den slutade så jävla sorgligt! Jag grät som fan. Jag rekommenderar den starkt!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=X6sLIP3908w

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0