Film - Föräldrafällan.


Idag såg jag på Föräldrafällan med Lindsay Lohan 
i huvudrollerna som Hallie och Annie.

Handling:
Tvillingarna Hallie & Annie möts på ett sommarläger i USA efter att ha varit åtskilda sedan födseln då deras föräldrar skilde sig. Efter att flickorna möts på lägret bestämmer de sig för att försöka få sina föräldrar att bli ett par igen...

Kommenter:
En av de bästa filmerna hittills jag sett! Jag har aldrig gråtit så här mycket. Filmen får mig alltid att gråta oavsett hur många gånger jag tittar på den! Det är verkligen underbart att amerikanska filmer kan göra en person till två personer, som Lindsay Lohan i denna filmen. När Hallie & Annie är tillsammans i filmen så ser det fan äkta ut. Som om den inte är gjord av datorn. Som om Lindsay Lohan faktiskt har en tvillingsyster i verklighet. Det är verkligen överraskande att det är perfekt gjord! Jag måste säga det här en gång till. Man kan få tårar att rinna mycket när man ser på denna filmen. Jag rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=X4tLZEpULW0

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Freja

jag älskar den! den är så himla mysig :)

2008-11-01 @ 21:28:23
URL: http://mrslaffertyy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0