Film - En Prinsessas Dagbok 2.


Idag såg jag på The Princess Diary 2 med Anne Hathaway och Julie Andrews
i huvudrollerna som Mia och Clarissa.

Handling:

Mia Thermopolis gör sig redo att ta över tronen i det lilla furstendömet Genovia. Men hon hinner knappt flytta in i det kungliga palatset förrän hennes tillvaro vänds upp och ner. Inte nog med att hon är tvungen att ta över tronen tidigare än väntat - hon måste dessutom omedelbart gifta sig för att få bli drottning! Friarna står i kö men det är väldigt ont om tid. Ska Mia lyckas hitta den rätte innan tiden runnit ut?

Kommenter:
En jättebra och rolig film med mycket humor. Jag såg sist på den för många år sedan. Nu äntligen idag såg jag på den. Den är någon man kommer att se på om och om igen. Anne Hathaway är en bra skådis - hon passar verkligen att vara en prinsessa, ärligt talat. Jag måste säga att jag skrattade mycket när jag såg på den idag, haha. Det finns så mycket humor och klumpighet i denna filmen, haha. Chris Pine är sååå snygg! Han är någon man kommer att dregla på i denna filmen. Rekommenderar den!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=t4rPkZExrsU

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0