Film - Dödens våning.


Kl 18:30 på 019 i fredags visades Dödens våning med Macarena Gomez och Nuria Gonzalez
i huvudrollerna som Clara och Portera.

Handling:
Clara och Mario hittar en charmig lägenhet i ett gammalt, förfallet hus. Hyresvärdinnan tar emot paret med öppen famn. Enda problemet är att hon är ett komplett rikspsycho med tortyr som favoritsyssla...

Kommenter:
Den är jättebra! Jag är tyvärr inte nöjd med slutet. Jag hade velat att de skulle... ja. Ni förstår säkert vad jag menar. Eller inte, men jag ska inte berätta om slutet. Ni får kolla själv på den. Men annars så tycker jag den är jättebra. Rekommenderar den!

Betyg:
4,5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3axUqX2sQBM


Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0