Det här inlägget blir 500:e ;b

Hej!

Idag var jag äntligen i skolan, efter att ha varit hemma igår. Idag trodde jag att vi skulle börja kl 09:40, men icke! Det är så här att jag har period 2 nu, och första lektion "vägledning social mognad" på tisdagar - kl 09:40 - 10:25 - ska vi inte längre ha från och med nu tills efter julen. "Fan!" tänkte jag. Jag kom ju till skolan i onödan! Strax efter kom jag på att min mentor Britt hade ju berättat om detta före höstlovet. Nu fattar jag - jag hade glömt att hon sa det! Därför kom jag till skolan i onödan, haha! Men nu kommer jag ihåg att nästa gång börjar vi kl 10:30. Äntligen kan jag ha sovmorgon också på tisdagar, inte bara på onsdagar. Men det blir det inte för mig nästa tisdag. Jag måste stiga upp kl 07:30 då för att jag ska till tandläkare kl 09:00. Fan, jag hatar att vakna tidigt! Att ha sovmorgon är det bästa jag vet, haha. Sista lektion var det bild och vad....? Jo, jag skolkade! Jag pallade inte att jobba med bild, haha. Jag har tyvärr rätt dåligt samvete för det, men.... gjort är gjort!

Nu sitter jag här vid datorn och surar. Jag kan aldrig göra snygga header som alla andra! Därför har jag en fråga till er nu som jag gärna vill ha ett svar på - snarast som möjligt! Kan ni tipsa några hemsidor där man kan ladda ned Photoshop CS med svensk vision gratis? Om det inte finns och om det kostar pengar så kan ni gärna tipsa om billigaste Photoshop CS. Jag skulle vara tacksam!

God kväll!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.
Skrivet av: Freja

07:30? Tidigt?! jag går upp klockan 5, 3 dagar i veckan

2008-11-04 @ 17:11:21
URL: http://mrslaffertyy.blog.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0