Film - Blind Dating.


Nyss såg jag på Blind Dating med Chris Pine och Eddie Kaye Thomas
i huvudrollerna som Danny och Larry.

Handling:
Danny är intelligent och självsäker. Han ser bra ut - men själv ser han ingenting. Danny är blind från födelsen, men han har ändå alltid varit en av stadens mest populära killar. Och då är det inte så konstigt att Dannys tjejälskande brorsa Larry får något av en chock när han får reda på att Danny har svendomen i behåll. Men den saken ska Larrys geniala plan snart se till att det blir ändring på. Det är dock inte alla tjejer på Larrys lista som uppskattar den här formen av blind-date. Det är speed-dating med vit käpp och helt på eget ansvar när Larry och Danny kör igång med handikapphjälp för avancerade. Men det är sak att förlora sin svendom. Det är en helt annan sak att hitta den rätta - när man inte kan se henne...

Kommenter:
Gud så bra!!!!!! Den bästa filmen jag sett med Chris Pine! Den här filmen får mig verkligen att båda gråta och le av glädje. Det finns mycket humor och kärlek i denna filmen. Chris Pine spelade rollen som blinda Danny jättebra. En av hans bästa roller! Jag kommer helt klart att se den om och om igen - säkert tusen gånger till! Den är absolut min favoritfilm nu! Se på den för fan. Rekommenderar den!!!

Betyg:
5 av 5.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3Xu-wHKdjKo

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0