7 sanningar om mig.

Malin utmanade mig ;)

Reglerna är följande: 
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1. Jag är en riktig filmnörd men det vet ni säkert. 
2. Jag är väldigt blyg för nya folk.
3. Jag har börjat drömma om en massa konstiga saker nuförtiden.
4. Jag har alltid älskat djur. Ett husdjur är ett måste i mitt liv. Jag kan ärligt talat inte klara mig utan att ha djur omkring mig!
5. Vänersborg kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag kommer att bo där en vacker dag när jag blir äldre.
6. Jag vet inte om jag någonsin kommer att föda när jag är äldre fast jag vill ha två barn. Jag har rädsla för att föda, rädslan för att det ska göra ont. Jag är så jävla konstig jag vet!
7. Jag är OTH-nörd och PB-nörd.

Jag utmanar; Sofia, Therese, Lotta och ni som vill!

Kommentarer som är kränkande mot mig eller andra - raderas och kommer inte publiceras.

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0